۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۶

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن/ مردم حماسه آفریدند

انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن/ مردم حماسه آفریدند

سمنان- نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن بود، گفت: مردم با حماسه سازی بار دیگر توطئه‌های دشمن را خنثی و وفاداری خود را اثبات کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلا این شهر ضمن بیان اینکه انتخابات پاسخ کوبنده به تهدیدات و تخریب دشمن بود، ابراز داشت: تلاش بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به زیر سوال بردن آرمان‌های انقلاب بود که خوشبختانه حضور و مشارکت مردم تمامی این نقشه‌ها را خنثی کرد.

وی ضمن بیان اینکه اکنون زمان آن رسیده که با وحدت و همدلی رئیس‌جمهور منتخب را برای خدمت‌گذاری به مردم همراهی کنیم، افزود: مخالف بعد انتخابات در محافل سیاسی داخلی باید جای خود را به راهبردهای مناسب برای رفع معضلاتی ازجمله بیکاری، گرانی، مشکلات معیشتی و اقتصادی و فساد دهد.

خطیب جمعه سمنان بابیان اینکه فعالان عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی باید برای گذر از چالش‌های مذکور با یکدیگر متحد و یکپارچه شوند، ابراز داشت: امروز همه باید دولت جدید را برای تحقق وعده‌های انتخاباتی کمک کنند تا مشکلات موجود رفع شود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه کشور در ورطه خشک‌سالی و کاهش منابع آبی قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیک تابستان را در پیش روداریم لذا از هم استانی‌ها درخواست می‌شود نسبت به مصرف این ماده حیاتی حساس باشند و صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف را فراموش نکنند تا تولید آب و برق کشور با مخاطره مواجه نشود.

وی افزود: هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضائیه فرصتی که بتوان از زحمات ارزشمند نیروهایی که در این دو حوزه فعال هستند به‌نوعی تقدیر است لذا امروز مقابله با پدیده شوم اعتیاد و فساد و تلاش برای ایجاد عدالت و پیشگیری از بروز اعتیاد در جامعه خواسته مردم محسوب می‌شود که می‌بایست دستگاه‌های مسئول برای حل آن چاره‌ای تدبیر کنند.

کد خبر 5243824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha